دانلود پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی

تعداد صفحات: 32 فرمت فایل: word کد فایل: 3175
سال: نامشخص مقطع: خدماتی دسته بندی: سایر موضوعات
قیمت قدیم:۱۴,۰۰۰ تومان
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
دانلود فایل
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه دانلود پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی

    پیشگفتار

    رشد روزافزون سطح تحصیلات افراد جامعه ، باعث افزایش میزان استفاده از منابع مختلف علمی است. از دیگر سو ، حجم این منابع به حدی است که نه تنها ترجمه و انتشار تمام آنها عملی نیست ، بلکه حتی در صورت ترجمه شدن این مطالب، مدت زمانی که صرف ترجمه مطلب می‌شود ، باعث از دست رفتن تازگی آن مطلب می‌گردد. به همین دلیل آشنایی با زبان های خارجی، سهم بسزایی در سهولت استفاده از منابع علمی ، اعم از کتب و نشریات تخصصی و همچنین اینترنت دارد. ضمن اینکه تسلط به زبان های خارجی موجب استفاده سهل تر از نرم افزارهای عمومی و تخصصی رایانه ای را نیز فراهم می‌آورد.

       نکته دیگری که اهمیت یادگیری زبان های خارجی را دو چندان می‌کند ، یکپارچگی اقتصادی جهان است که موجب افزایش حجم مکاتبات خارجی بازرگانی و سفرهای تجاری خارجی است. بدیهی است تسلط به زبان مورد استفاده در مذاکرات تجاری می‌تواند از بروز خطاهای سهوی پیشگیری نماید.

    چکیده

       همچنین عدم تناسب آموزش زبان های خارجی در سیستم آموزش رسمی کشور با نیازهای افراد در محیط اجتماعی ، میل به شرکت در کلاس های آزاد را که آموزش کاربردی تری ارائه می‌کنند افزایش می‌دهد.

       و در نهایت، « یادگیری هر زبان جدید، آغاز یک زندگی تازه است. » این جمله به تنهایی اهمیت یادگیری زبان های خارجی را بیان می‌کند.

       اجرای این طرح ضمن اینکه پاسخی به نیاز اقشار مختلف جامعه برای یادگیری زبان های خارجی است، می‌تواند از بازدهی اقتصادی مناسبی نیز برخوردار بوده و همچنین زمینه ساز اشتغال نیروهای متخصص به خصوص در رشته زبان های خارجی گردد. علاوه بر آن با توجه به این که طرح های آموزشی می‌توانند برای آموزش پسران یا دختران اجرا شوند، در اجرای این گونه طرح ها می‌توان از نیروی کار بانوان تحصیلکرده نیز استفاده نمود.

    مکان مورد نیاز طرح ، شامل یک باب ساختمان با کاربری اداری به مساحت تقریبی 90 متر مربع می‌باشد که ارزش هر مترمربع آن چهار میلیون ریال وهزینه کل خرید محل 360 میلیون ریال برآورد می‌شود.

    مقدمه

    اگرسطح زبان انگلیسی شما مبتدی است  و یا از مهارت بالایی در زبان انگلیسِی برخوردارید و یا مدرس زبان انگلیسِی هستید و مایل به اخذ گواهینامه هایی در روش تدرِیس میباشید ؛ مرکز آموزش ITEC در دبی دوره ویژه ای را برای هر سطحی از زبان انگلیسی  در نظر دارد. ما در مرکز آموزش   ITEC معتقدیم ؛ بهترین راه آموزش زبان انگلیسی آموزش آن در محیطی انگلیسی زبان, و با استفاده از آخرین متدها و وسایل کمک آموزشی و با اساتید انگلیسی زبان است .دوره های طراحی شده در دپارتمان زبان  ITEC پاسخگوی نیازهای افراد زیر میباشند.

    1- دانشجویانی که قصد ورود به دانشگاه های خارج از کشور را دارند.                            

    2- دانشجویانی که قصد ارتقاء سطح زبان خود را تا مقاطع پیشرفته داشته و برای جذب در بازار کار بین المللی آماده میشوند.

    3- دانش آموزانی که در سنین پائین قصد ادامه تحصیلات در دبیرستانها و سپس در دانشگاه های خارج از کشور را دارند.

    4- خانواده هائی که قصد اقامت در خارج از کشور را دارند.

    روش تحقیق

    در این تحقیق روش کتابخانه ای می باشد که با مراجعه با کتابخانه و سایتهای اینترنتی و مراکز طرح موجود جمع بندی در مورد سریعترین و اصولیترین  روش یادگیری زبان انگلیسی  بدست آورده شده که در این نگارش نوشته می شود .

     

    بیان مسأله و ضرورت انجام:

    امروزه دیگر زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی مطرح نمی باشد بلکه به عنوان یک مهارت ضروری به خصوص در محیط های دانشگاهی است و اصولاً ارتباطات کلامی و نگارشی بین المللی به زبان انگلیسی می باشد. از طرفی، با توجه به اینکه پیشرفت در مقوله های مختلف و از جمله مقوله آموزش مرهون توانمند بودن اعضای دانشگاه در امر برقراری ارتباطات و تبادل اطلاعات می باشد، لذا وجود واحدی مجزا به نام واحد توسعه زبان انگلیسی در مرکز مطالعات می تواند نقش عمده ای جهت ارتقاء و افزایش کیفیت امور مربوطه در این امر داشته باشد.

    مخصوصاً اینکه گروه هدف اصلی مرکز مطالعات و توسعه آموزش اعضاء هیأت علمی دانشگاه می باشند و مسلماً در تبادلات علمی و بین دانشگاهی، تسلط کافی به زبان انگلیسی امری اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

    فرضیات تحقیق

    1- چگونه انگلیسی یاد بگیریم ؟

    2-  چه چیزی برای فراگیری صحیح زبان لازم است؟

    3- آیا فراگیری زبان انگلیسی در پیشرفت شغلی تاثیر دارد ؟

    4- تفاوت زبان انگلیسی با زبان مادری در چیست ؟

    5- چگونه می توانید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید ؟

    6- چرا زبان انگلیسی این قدر مهم جلوه می کند؟

    اهداف تحقیق

    هدف کلی این واحد افزایش توانمندی اعضاء هیأت علمی و کارشناسان دانشگاه در جنبه های مختلف زبان انگلیسی است.

     به طور کلی اهداف عینی این واحد به دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم می شوند:

    1-     اهداف کوتاه مدت:

     برگزاری دوره های آموزشی زبان انگلیسی در سطوح مختلف

     ترجمه مقالات و کتب مربوط به آموزش پزشکی

     برگزاری کارگاه های آموزش پزشکی

    ارائه محصولات آموزشی از جمله:

    - ایجاد وب سایت واحد زبان انگلیسی

    - توسعه وب سایت انگلیسی معاونت آموزشی

    - تهیه پمفلت و کتابچه های مختلف در این زمینه

    - تهیه بانک اطلاعاتی و توسعه کتب آموزش زبان انگلیسی کتابخانه مرکز

     2-     اهداف بلند مدت:

    برگزاری کلاس های آموزشی online 

    آموزش از راه دور زبان انگلیسی آکادمیک و تخصصی

    ارتقاء سطح زبان اعضای هیات علمی تا سطحUpper Intermediate  و بالاتر

    انجام پژوهش در آموزش Medical Terminology

    نگارش کتب آموزش زبان تخصصی

    سریعترین و اصولیترین  روش یادگیری زبان

    چگونه انگلیسی یاد بگیریم؟

    1- انگیزه: مانند کسى باشید که دوست دارد انگلیسی بیاموزد.

    2- دیکشنری: یک دیکشنری انگلیسی خوب تهیه کنید.

    3- اشتباه ممنوع: از اشتباهات پرهیز کنید.

    4- تلفظ: تلفظ اصوات انگلیسی و علائم فونتیک را یاد بگیرید.

    5- ورودی: با خواندن و شنیدن مکرر جملات، انگلیسی را در ذهنتان ماندگار کنید.

     

    نحوه بازاریابی و کسب و تجارت و افزایش سود در کار آفرینی

    بازار یابی در کسب و کار امروز یک امر ضروری است ودر مو قعیت ساز مانها نقش اساسی ایفا می کند.بازاریابی به فروش از طریق ویزیتوری یا تهیه آگهی های تبلیغاتی محدود نمی شود و مفهوم بسیار جامع تری دارد و به همین دلیل گفته می شود تفکر بازار یابی باید در کلیه ی بخش ها و فرایند های سازمانی نفوذ کند و مورد توجه قرار گیرد.خلق نام تجاری مناسب ، تبلیغات مناسب ، توجه به تغیر دائم در نیازها ودر نهایت بهره گیری ازفناوری روز از الزامات اساسی است.بازاریابی نتیجه ناگزیرو دوری ناپذیر وضروری سرمایه داری است.البته این بدان معنا نیست که بازاریابی تنها به کشورهای دارای نظام سرمایه داری محدود می شود ، تکنیک های بازاریابی در تمام نظامهای سیاسی و بسیاری از جنبه های زندگی کاربرد دارد.

    بازار یابی :

    بازاریابی اثر بخش به عنوان ساختن چیزی که بتواند بفروشد و نه فروش آنچه که می توانید بسازید تعبیر می شود.

    سازمانهایی که آنجه را که تولید می کنند می فروشند محصول مدار هستند یعنی ابتدا محصول را تولید می کنند و سپس برای محصولات خود به دنبال مشتری هستند و به بازار یابی بعنوان وسیله ای برای ترغیب مشتریان به خرید می نگرند. موفق ترین سازمانها آنهایی هستند که آنجه را که می توانند بفروشند تولید می کنند ، آنها مشتری مدار هستند یعنی در پاسخ به نیازهای مشتری محصولات و خدمات خود را عرضه می کنند.

    در نتیجه بازاریابی را می توان ، به عنوان فعالیتی لازم برای تطبیق کالاها با نیازها و خواسته های بازار تعریف کرد و بازاریابی فعالیت هایی چون برنامه ریزی و قیمت گذاری و توزیع تبلیغات و معرفی محصولات را شامل می شود.

     

    شر کتها در زمینه بازار یابی سه دسته اند :

    1) شرکت های پیشرو

    2) شرکت های پیرو

    3) شرکت های ایستا

    شرکت های پیشرو:

    شر کتی فعال است ودرک درستی از بازار یابی دارد.در تحقیقات و رشد محصولات سرمایه گذاری می کند و راهکارهای بد یهی ارائه می دهد.

    شرکت های پیرو:

    خالی از هرگونه روحیه جسورانه است ممکن است موفق شود اما امکان موفقیت خیلی کم است چون تمایلی به خطرپذیری ندارد و ترجیح می دهد خود را به خطر نیاندازد و برای انتخاب راه منتظر بازار می ماند.

    شرکت های ایستا:

    همواره به یک شکل کار خود را ادامه می دهدو دلیلی برای تغیر ندارد و منزوی و بی تفاوت است.

    ابزار اصلی تشکیل دهنده ی بازار یابی به چهار P معروفند :

    1) محصولات product

    2) قیمت price

    3) مکان place

    4) تبلیغات promation

    یعنی بازاریابی شامل طراحی و تولید محصول به شکلی که نیاز مصرف کننده را رفع کند. تعیین قیمت واقعی یعنی قیمتی که علاوه بر تضمین سود مشتری را راضی نگه دارد. عرضه محصولات در مکان مناسب (جایی که مشتریان بتوانند محصول را بخرند).تبلیغات برای تشویق مشتری ها برای خرید محصول است.اجزای تشکیل دهنده این آمیزه در تمام سازمان ها مشابه است و تنها نسبت آنها متفاوت است.برای مثال در جایی که قیمت برای مشتریان اهمیت زیادی دارد این قیمت است که بر آمیزه تسلط دارد.قیمت پایین در اغلب موارد نشانگر کیفیت پایین محصول است ومشتریان یک محصول را به دلیل ارزانی آن نمی خرند آنها به خاطر نیاز خود خرید می کنند. توجه خود را به فروش مبتنی بر ارزش معمطوف کنید نه فروش بر مبنای قیمت.

    يعني بازاريابي شامل طراحي و توليد محصول به شكلي كه نياز مصرف كننده را رفع كند. تعيين قيمت واقعي يعني قيمتي كه علاوه بر تضمين سود مشتري را راضي نگه دارد. عرضه محصولات در مكان مناسب (جايي كه مشتريان بتوانند محصول را بخرند).تبليغات براي تشويق مشتري ها براي خريد محصول است.اجزاي تشكيل دهنده اين آميزه در تمام سازمان ها مشابه است و تنها نسبت آنها متفاوت است.براي مثال در جايي كه قيمت براي مشتريان اهميت زيادي دارد اين قيمت است كه بر آميزه تسلط دارد.قيمت پايين در اغلب موارد نشانگر كيفيت پايين محصول است ومشتريان يك محصول را به دليل ارزاني آن نمي خرند آنها به خاطر نياز خود خريد مي كنند. توجه خود را به فروش مبتني بر ارزش معمطوف كنيد نه فروش بر مبناي قيمت.

    بسمه تعالي

    تقاضانامه

    خواهشمند است مطابق طرح پيشنهادي پيوست با صدور جواز تاسيس براي احداث يك واحد آموزشي زبان خارجي موافقت فرمائيد ضمنا جزوه مقررات و گردش كار صدور مجوزها را مطالعه نموده متعهد و ملزم به رعايت كليه مفاد آن مي باشم .

    1 - عنوان طرح: آموزشگاه زبان خارجي

    2 - محل اجراي طرح :

    ب : حقوقي:

    3 - مشخصات متقاضيان

    حقيقي:

    4- هدف از اجرای طرح :

    نام واحد : آموزشگاه زبان خارجي ارديبهشت

    محل اجراء : مركز شهر شيراز

    ..........................................................................................................................................

    5- شرایط و تعداد نوبت کاری :

    * این مرکز در تمام روزهای سال به جز ایام تعطیلی رسمی مشغول به فعالیت می باشد . به علت حساسيت کار و برای جلوگيري از ضرر و زيان فعالیت به صورت دو شیفت 6 ساعته می باشد و در این مقدار حداکثر بهره بری از کار می شود . و در كنار اين مدت يك نفر بطور مستمر در اين مرکز مراقب اوضاع مي باشد .

    ..........................................................................................................................................

    6- معرفی خدمات طرح :

    * محصول تولید این بخش آموزش زبانهاي خارجي می باشد .

    * جامعه مراجعه کننده داخلی هستند . به علت استقبال از این فعالیت و نیز احتیاج جامعه به این مركز جواب خوبی را میدهد .

    ......................................................................................................................

    7- شرح فرآیندکار و فلوچارت ( ( OPERATION FLOW CHART

    8- تشریح فرآیند :

    تعداد دانش آموزان با توجه به ظرفيت آموزشگاه و وسايل سمعي و بصري موجود در آن در نظر گرفته شده است. همچنين طول هر دوره آموزشي 12 جلسه برابر با 36 ساعت در نظر گرفته شده و ايام كاري آموزشگاه نيز 6 روز در هفته و 9 ساعت در روز فرض شده است. بديهي است طول دوره و شهريه متعلقه بسته به نوع دوره و سطح دانش‌آموزان در هر دوره متغير خواهد بود.

    9- پیش بینی برنامه زمانبندی اجرای طرح :

    10- پیش بینی بر نامه تولید :

    در این بخش با توجه به برنامه زمانبندی طرح و تاریخ شروع بهره برداری تجاری ، برنامه تولید محصولات طرح برای 5سال پیش بینی می گردد . * درصد استفاده از ظرفیت اسمی با توجه به ماهیت هر صنعت ، تجربه کاری مجری طرح ، کشش بازار ، محدودیتهای مالی و ....... تعین می گردد .

    .......................................................................................................

    11- بررسی اجمالی بازار محولات طرح موضوع تسهیلات :

    بازار در وضعیت ایده آلی قرار دارد و برای تولیدات مرکز جوابگو می باشد . قیمت خدمات بر اساس هزینه های صرف شده و موارد به کار برده شده و در صدی اضافه قیمت سنجیده میشود .

    رقیب در سطح منطقه نمی باشد ولی در استان 30 مرکز آموزشي وجود دارد که آموزشها از نظر کیفیت تقریبا شبیه به یکدیگر می باشند.

    همه این واحدهای آموزشي فعال می با شند به واحد ما که در حال حاضر در مرحله راه اندازی میباشد .

    12- بر آورد هزینه های سر مایه گذاری طرح : (مبلغ به ریال)

    13_ ریز اقلام هزینه های سرمایه گذاری :

    در این بخش صرفاً هزینه های اجرای طرح جدید برآورد میگردد .

    13-1 زمین

    زمين مورد نياز براي اجراي اين طرح ، معادل 2000 متر مربع مي‌باشد كه ارزشي بالغ بر 60 ميليون ريال دارد.

    (مبلغ به ریال)

    13-1-1 - وضعیت زمین محل اجرای طرح از نظر مالکیت :

    زمین در مکان مناسبی قرار گرفته زیرا در مركز شهر شیراز واقع میباشد . از تمام امکانات موجود از قبیل آب و برق وتلفن و گاز بر خوردار میباشیم. از نظر دیگر در یک مکان آب وهوایی مناسب وخوش آب وهوا قرار گرفته است .

    14- سرمايه گذاري مورد نياز طرح

    الف – سرمايه ثابت

    مكان مورد نياز طرح ، شامل يك باب ساختمان با كاربري اداري به مساحت تقريبي 90 متر مربع مي‌باشد كه ارزش هر مترمربع آن چهار ميليون ريال وهزينه كل خريد محل 360 ميليون ريال برآورد مي‌شود.

    2- تجهيزات فني :

    3- اثاثيه اداري :

    4- هزينه هاي قبل از بهره برداري :

    جمع كل سرمايه گذاري ثابت

    ب- سرمايه در گردش :

    1- ملزومات اداري و آموزشي :

    شامل نوار ها و كتب و نرم افزارهاي آموزشي و اداري مورد استفاده در دستگاه هاي سمعي و بصري ،انواع كاغذ هاي مورد استفاده در دستگاههاي جانبي نظير پرينتر و فاكس ، كاغذ هاي يادداشت ، انواع نوشـــت افزاردفتــري، تونر ، كارتريج دســتگاههاي فوق‌الذكر كلا بالغ بر 5/2 ميليون ريال در سال مي‌باشد.

    2- سوخت و انرژي :

    3- حقوق و دستمزد :

    ( ارقام به ميليون ريال )

    4- هزينه استهلاك :

    ( ارقام به ميليون ريال )

    5- هزينه نگهداري و تعميرات :

    ( ارقام به ميليون ريال )

    جدول هزينه هاي جاري طرح

    سرمايه در گردش

    جدول كل هزينه هاي طرح

    برآورد هزينه هاي عملياتي و غير عملياتي:

    درآمد طــرح :

    (ارقام به ميليون ريال )

    *- تعداد دانش آموزان با توجه به ظرفيت آموزشگاه و وسايل سمعي و بصري موجود در آن در نظر گرفته شده است. همچنين طول هر دوره آموزشي 12 جلسه برابر با 36 ساعت در نظر گرفته شده و ايام كاري آموزشگاه نيز 6 روز در هفته و 9 ساعت در روز فرض شده است. بديهي است طول دوره و شهريه متعلقه بسته به نوع دوره و سطح دانش‌آموزان در هر دوره متغير خواهد بود.

    پيش‌بيني مالي طرح

    محاسبه دوره بازگشت سرمايه:

    محاسبه نقطه سر به سر:

    ( ارقام به ميليون ريال )

    محاسبه كارمزد وام :

    ( ارقام به ميليون ريال )

    جدول بازپرداخت اصل و كارمزد تسهيلات

    چارت تشكيلاتي

    نتيجه گيري

    هفت زبان زنده در دنیا وجود دارد که 3/2 جمعیت دنیا با آن صحبت می کنند ، به عبارت ساده زبان زنده یعنی زبانی که اکثر کارهای دنیا با آن انجام می شود تجارت ،کامپیوتر، ماهواره و....اولین زبان زنده دنیا انگلیسی می باشد. به مرور یونسکو زبان انگلیسی را به عنوان زبان بین المللی عنوان کرد علت فقط این بود که بیشتر مردم از این زبان استفاده می کردند(به دلیل استعمار کشورها از سوی انگلیس در گذشته) این زبان ساده و آهنگین، ساده ترین زبان زنده دنیا است.برطبق آمار اعلام شده پنج کشور در دنیا وجود دارد که اگر فردی یکی از زبان های زنده دنیا را در آن کشور ها را نداند می تواند در آن کشور موفق باشد یکی از آن پنج کشور ایران است. برای مثال یک فرد در ایران می تواند بدون دانستن زبان انگلیسی تاجر یا کاسب موفقی باشد و یا در تحصیلات خود موفقیت کسب کند. آمار دیگری نشان می دهد که جایگزین زبان دیگری به عنوان زبان بین المللی مقدور نخواهد بود و هفت قرن طول خواهد کشید تا زبان دیگری به عنوان زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی جایگزین شود. در نتیجه اگر بخواهیم موفق و به دنیا مسلط باشیم باید زبان این دهکده اطلاعات را بدانیم یعنی باید زبان انگلیسی را با تسلط به حدی که بتوان از ایده خود دفاع کرد و منظور خود را کاملا شفاف ابراز داشت یاد بگیریم . بنابراین ضروری است که در حداقل زمان به این توانایی نائل شویم. در دهه گذشته در ایران توجه چندانی به یادگیری زبان انگلیسی نشده است در حالی که هم اکنون همه ما می دانیم که برای رویا رویی و رقابت با دنیا ما باید بتوانیم با دنیا رابطه برقرار کنیم و هرچه این رابطه صحیح و به روز و با نفوذ بیشتری انجام پذیرد به موفقیت بیشتری دست پیدا خواهیم کرد.

    منابع

    دانشنامه رشد

    سايت اينترنتي ويكي پديا

    3- کتاب Speak English Like an American

    www.zabanamoozan.com4-

    5- khojasteh.mihanblog.com

    شعار : بهترین موفقیت هدفمند کردن سرمایه

    استان: فارسشهرستان: شیرازبخش:مركزيروستا: -
    نام شركتنوع شركتشماره ثبتمحل ثبتتاريخ ثبت
    آموزشگاه زبان نويدآموزشيشیراز25
    رديفنام ونام خانوادگينام پدرميزان تحصيلاتتجربه
    1-
    پیش بینی زمانبندی اجرای عملیات باقیمانده طرحپیش بینی زمانبندی اجرای عملیات باقیمانده طرحپیش بینی زمانبندی اجرای عملیات باقیمانده طرحپیش بینی زمانبندی اجرای عملیات باقیمانده طرحپیش بینی زمانبندی اجرای عملیات باقیمانده طرحپیش بینی زمانبندی اجرای عملیات باقیمانده طرحپیش بینی زمانبندی اجرای عملیات باقیمانده طرحپیش بینی زمانبندی اجرای عملیات باقیمانده طرحپیش بینی زمانبندی اجرای عملیات باقیمانده طرحپیش بینی زمانبندی اجرای عملیات باقیمانده طرحپیش بینی زمانبندی اجرای عملیات باقیمانده طرحپیش بینی زمانبندی اجرای عملیات باقیمانده طرح
    شرح عملیاتدرصد یشرفت عملیاتسال 1386 (به صورت سه ماهه)سال 1386 (به صورت سه ماهه)سال 1386 (به صورت سه ماهه)سال 1386 (به صورت سه ماهه)سال 1386 (به صورت سه ماهه)سال 1386 (به صورت سه ماهه)سال 1387 (به صورت سه ماهه)سال 1387 (به صورت سه ماهه)سال 1387 (به صورت سه ماهه)سال 1387 (به صورت سه ماهه)سال 1387 (به صورت سه ماهه)
    شرح عملیاتدرصد یشرفت عملیات1122341234
    انجام مطالعات پیش از سرمایه گذاری70%******
    کسب مجوز های لازم و اقدام برای تامین مالی طرح90%******
    تامین خدمات مهندسی65%**
    خرید زمین و آماده سازی90%**
    انتخاب مجری طرح ( پیمانکار)80%**
    تجهیز کارگاه70%**
    عملیات ساختمانی و محوطه سازی80%*****
    سفارش ، خرید و حمل ما شین آلات100%**
    تامین تاسیسات100%****
    نصب و راه اندازی ماشین آلات80%***
    استخدام و اموزش کارکنان10%**
    بهرهبرداری آزمایشی0
    زمان لازم جهت اخذ مجوزهای بهره برداری0**
    تأ خیرهاییش بینی نشده50%**
    شـــرحهزينه ( ميليون ريال )
    زمين محوطه سازي و ساختمان ها ماشين آلات وسايل نقليه تاسيسات تاسيسات اداري هزينه هاي قبل از بهره‌برداري60 2/809 20 78 140 10 12
    جــــمــــع2/1129
    پيش بيني نشــده ( معادل 5 % اقلام فوق )4/56
    جمـــــع كل6/1185
    ردیفمتراژ مورد نیازمتراژ خریداری شدهبهای هر متر مربعسایر هزینه هابهای کل
    102000متر مربع30000-60
    رديفشــرحتعدادهزينه واحدهزينه (ميليون ريال)
    1 2 3 4 5 6رايانه روميزي چاپگر سياه و سفيد ليزرجت تلويزيون رنگي ويدئو ضبط صوت سيستم تامين برق اضطراري (UPS)1 1 1 1 1 14 4 2 1 5/0 24 4 2 1 5/0 2
    جمــــعجمــــعجمــــعجمــــع5/13
    رديفشــرحتعدادهزينه (ميليون ريال)
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11ميز و صندلي اداري و ارباب رجوع كمد و فايل ميز و صندلي كامپيوتر صندلي دانش‌آموزي ام‌دي‌اف 16 صندلي استاد وايت برد كتابخانه خط تلفن گوشي تلفن دستكاه فاكس ساير ( لوازم روي‌ميز و آبدارخانه)1 سري 1 سري 1 دستگاه 24 3 3 1 2 2 1 -5/1 5/1 5/0 2/1 3/0 1 4/0 5 5/0 5/1 1
    جمـــعجمـــعجمـــع4/14
    رديفشـــرحهزينه ( ميليون ريال )
    1هزينه تهيه طرح توجيهي و اخذ مجوز5/1
    جمـــعجمـــع5/1
    شـــرحهزينه ( ميليون ريال )
    ساختمان تجهيزات فني اثاثيه اداري هزينه هاي قبل از بهره برداري360 5/13 4/14 5/1
    جــــمــــع4/389
    پيش بيني نشــده ( معادل 5 % اقلام فوق )5/19
    جمـــــع كل9/408
    رديفشــرحهزينه (ميليون ريال)
    1 2 3بــرق تلفـن شارژ ساختمان5 6 1
    جمـــعجمـــع12
    رديفشــرحتعدادحقوق ماهانه23%سهم‌كارفرماحقوق‌سالانه ( 14 ماه)
    1 2 3 4 5مدير آموزشگاه مدير آموزش مربي (پاره وقت ) منشي آبدارچي1 1 4 1 12/1 1 1 75/0 6/031/3 76/2 - 07/2 65/171/17 76/16 56 57/12 05/10
    جمـــعجمـــعجمـــعجمـــعجمـــع09/113
    رديفشرحارزش داراييضريب استهلاكهزينه استهلاك
    1 2 3ساختمان تجهيزات فني اثاثيه اداري360 5/13 4/145% 20% 10%18 7/2 5/1
    جمـــعجمـــعجمـــعجمـــع2/22
    رديفشرحارزش داراييضريب نتهزينه نت
    1 2 3ساختمان تجهيزات فني اثاثيه اداري360 5/13 4/143% 10% 3%8/10 4/1 3/4
    جمـــعجمـــعجمـــعجمـــع5/16
    رديفشرحهزينه كل ( ميليون ريال )
    1 2 3 4 5 6ملزومات اداري سوخت و انرژي حقوق و دستمزد استهلاك نگهداري و تعميرات هزينه هاي پيش بيني نشده5/2 12 09/113 2/22 5/16 31/8
    جــــمــعجــــمــع6/174
    شرحهزينه كل ( ميليون ريال )
    تنخواه گردان ( سه ماهه )34
    جمع34
    رديفشرحمبلغ(ميليون ريال)
    1 2 3 4 5خريد محل كار تجهيزات فني لوازم اداري هزينه هاي قبل از بهره برداري پيش بيني نشده360 5/13 4/14 5/1 5/19
    جمع هزينه هاي ثابتجمع هزينه هاي ثابت9/408
    سرمايه در گردش ( طبق جدول فوق )سرمايه در گردش ( طبق جدول فوق )34
    جمع كل هزينه هاي طرحجمع كل هزينه هاي طرح9/442
    رديفشرحمبلغ(ميليون ريال)
    1 2استهلاك هزينه هاي قبل از بهره‌برداري ( 5ساله ) هزينه تبليغ و اداري ( معادل 2% مبلغ شهريه )3/0 7/6
    جمــعجمــع7
    رديفشــرحتعدادميانگين شهريه دورهجمـع
    1شهريه دوره هاي آموزشي*187215/096/336
    جــمــعجــمــعجــمــعجــمــع96/336
    شرحميليون ريال
    درآمد طرح96/336
    هزينه هاي عملياتي: ملزومات اداري حقوق و دستمزد تعميرات و نگهداري استهلاك سوخت و انرژي پيش بيني نشده5/2 09/113 5/16 2/22 12 31/8
    جمع هزينه هاي عملياتي6/174
    سود ناويژه36/162
    كسر ميشود: هزينه هاي اداري7/6
    سود عملياتي66/155
    استهلاك هزينه هاي قبل از بهره برداري3/0
    سود ويژه قبل از كسر ماليات36/155
    دوره بازگشت سرمايه = دو سال
    شــرحهزينة متغيرهزينة متغيرهزينة ثابتهزينة ثابتهزينة كــل
    شــرحمبلغدرصدمبلغدرصدهزينة كــل
    مــلزومات اداري5/2100--5/2
    حقوق و دستـمزد58/393551/736509/113
    سوخت و انـرژي6/9804/22012
    تعمير و نگهداري2/13803/3205/16
    اســـــتــــهلاك--2/221002/22
    هزيـنه هاي اداري7/6100--7/6
    استهلاك قبل ازبهره برداري--3/01003/0
    پيش بينـــي نشده06/78525/11531/8
    جمـــع64/78-96/102-6/181
    نقطه سر به سر= 86/39%
    1) عقد مشاركت مدني: مبلغ قرارداد مدت قرارداد نرخ كارمزد كارمزد عقد مشاركت مدني400 ميليون ريال سه ماه 19% 19ميليون ريال
    2) عقد فروش اقساطي: مبلغ قرارداد مدت قرارداد كارمزد تسهيلات كارمزد عقد فروش اقساطي كل كارمزد تسهيلات كارمزد سالانه اصل تسهيلات سالانه419 ميليون ريال 45 ماه 19% 27/149 ميليون ريال 27/168 ميليون ريال 87/44 ميليون ريال 67/106 ميليون ريال
    شرحسال اولسال دومسال سـومسال چهارم
    بازپرداخت اصل تسهيلات8067/10667/10667/106
    كارمزد تســهيلات65/3387/4487/4487/44
    جمـــع65/11354/15154/15154/151
  • فهرست و منابع دانلود پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

     

    دانشنامه رشد

     سایت اینترنتی ویکی پدیا

               3- کتاب Speak English Like an American

    www.zabanamoozan.com4-

    5- khojasteh.mihanblog.com 

نمونه فایل آماده برای برآورد سرمایه لازم احداث کارخانه دانلود پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی, ارائه طرح کارآفرینی با موضوع دانلود پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی, پروژه کارآفرینی درباره دانلود پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی, نمونه طرح کسب و کار دانلود پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی, جدول هزینه راه اندازی مرتبط با دانلود پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی, Business plan با موضوع دانلود پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت