فهرست و منابع دانلود طرح توجیهی پارچه رو مبلی صندلی خودرو
فهرست:
مقدمه ................................................................................................
................................................................................................
١‐ معرفی محصول ................................................................................................
................................................................
١‐١‐ نام و کد محصول (آیسیک ٣) ................................................................
................................................................
١‐٢‐ شماره تعرفه گمرکی ................................................................
................................................................................................
١‐٣‐ شرایط واردات محصول ................................................................
................................................................................................
١‐٤‐ بررسی استانداردهای موجود در مورد محصول ................................
................................................................
١‐٥‐ بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول ................................................................
١‐٥‐١‐ مروری بر قیمت های داخلی ................................
................................................................................................
١‐٥‐٢ ‐ مروری بر قیمت های جهانی ................................
................................................................................................
١‐٦‐ معرفی موارد مصرف و کاربرد محصول................................
................................................................................................
١‐٧‐ بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول ................................................................
١‐٨‐ بررسی اهمیت استراتژیکی محصول در دنیای امروز ................................................................................................
١‐٩‐ کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول ................................................................................................
١‐١٠‐معرفی شرایط صادرات محصول ................................
................................................................................................
٢‐ وضعیت عرضه و تقاضا ................................................................
................................................................................................
٢‐١‐ بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید از آغاز برنامه اول تاکنون ................................................................
٢‐١‐١‐ بررسی ظرفیتهای بهره برداری ................................
................................................................................................
٢‐١‐٢‐ بررسی روند ظرفیت نصب شده واحدهای فعال در کشور ................................................................
٢‐١‐٣‐ بررسی روند تولید واقعی محصولات طرح در کشور ................................................................................................
٢‐١‐٤‐ نگاهی به راندمان تولید (درصد استفاده از ظرفیت اسمی) در واحدهای تولیدی فعال ................................
٢‐٢‐ بررسی وضعیت طرح های جدید و در حال توسعه ................................................................................................
٢‐٢‐١‐ پیش بینی عرضه در بازار آینده کشور ................................
................................................................
٢‐٣‐ بررسی روند واردات محصول طرح از آغاز برنامه اول تا کنون ................................................................................................
٢‐٤‐ جمع بندی عرضه ................................................................
................................................................................................
٢‐٥‐ بررسی روند مصرف از آغاز برنامه اول تا کنون ................................
................................................................
٢‐٦‐ بررسی روند صادرات محصول طرح از آغاز برنامه اول تا کنون ................................................................................................
٢‐٦‐١‐ برآورد قابلیت صادرات طی سنوات آتی ................................
................................................................
٢‐٧‐ بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه پنجم توسعه ................................................................
٢‐٧‐١‐ برآورد میزان تقاضا محصولات طرح در آینده ................................................................................................
٢‐٧‐٢‐ جمع بندی و نتیجه گیری مطالعات بازار ................................
................................................................
٣‐ بررسی اجمالی تکنولوﮊی و روش تولید محصولات در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها ................................
٣‐١‐بررسی سطح تکنولوﮊی تولید در واحدهای فعال ................................
................................................................
٣‐٢‐ مقایسه روش تولید معمول کشورمان با دیگر کشورهای جهان ................................................................................................
٣‐٣‐ نام کشورها و شرکت های سازنده ماشین آلات مورد استفاده در تولید محصولات ................................
٤‐ تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوﮊی های مرسوم در تولید محصولات ................................................................
مقدمه ................................................................................................
................................................................................................
١‐ معرفی محصول ................................................................................................
................................................................
١‐١‐ نام و کد محصول (آیسیک ٣) ................................................................
................................................................
١‐٢‐ شماره تعرفه گمرکی ................................................................
................................................................................................
١‐٣‐ شرایط واردات محصول ................................................................
................................................................................................
١‐٤‐ بررسی استانداردهای موجود در مورد محصول ................................
................................................................
١‐٥‐ بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول ................................................................
١‐٥‐١‐ مروری بر قیمت های داخلی ................................
................................................................................................
١‐٥‐٢ ‐ مروری بر قیمت های جهانی ................................
................................................................................................
١‐٦‐ معرفی موارد مصرف و کاربرد محصول................................
................................................................................................
١‐٧‐ بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول ................................................................
١‐٨‐ بررسی اهمیت استراتژیکی محصول در دنیای امروز ................................................................................................
١‐٩‐ کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول ................................................................................................
١‐١٠‐معرفی شرایط صادرات محصول ................................
................................................................................................
٢‐ وضعیت عرضه و تقاضا ................................................................
................................................................................................
٢‐١‐ بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید از آغاز برنامه اول تاکنون ................................................................
٢‐١‐١‐ بررسی ظرفیتهای بهره برداری ................................
................................................................................................
٢‐١‐٢‐ بررسی روند ظرفیت نصب شده واحدهای فعال در کشور ................................................................
٢‐١‐٣‐ بررسی روند تولید واقعی محصولات طرح در کشور ................................................................................................
٢‐١‐٤‐ نگاهی به راندمان تولید (درصد استفاده از ظرفیت اسمی) در واحدهای تولیدی فعال ................................
٢‐٢‐ بررسی وضعیت طرح های جدید و در حال توسعه ................................................................................................
٢‐٢‐١‐ پیش بینی عرضه در بازار آینده کشور ................................
................................................................
٢‐٣‐ بررسی روند واردات محصول طرح از آغاز برنامه اول تا کنون ................................................................................................
٢‐٤‐ جمع بندی عرضه ................................................................
................................................................................................
٢‐٥‐ بررسی روند مصرف از آغاز برنامه اول تا کنون ................................
................................................................
٢‐٦‐ بررسی روند صادرات محصول طرح از آغاز برنامه اول تا کنون ................................................................................................
٢‐٦‐١‐ برآورد قابلیت صادرات طی سنوات آتی ................................
................................................................
٢‐٧‐ بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه پنجم توسعه ................................................................
٢‐٧‐١‐ برآورد میزان تقاضا محصولات طرح در آینده ................................................................................................
٢‐٧‐٢‐ جمع بندی و نتیجه گیری مطالعات بازار ................................
................................................................
٣‐ بررسی اجمالی تکنولوﮊی و روش تولید محصولات در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها ................................
٣‐١‐بررسی سطح تکنولوﮊی تولید در واحدهای فعال ................................
................................................................
٣‐٢‐ مقایسه روش تولید معمول کشورمان با دیگر کشورهای جهان ................................................................................................
٣‐٣‐ نام کشورها و شرکت های سازنده ماشین آلات مورد استفاده در تولید محصولات ................................
٤‐ تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوﮊی های مرسوم در تولید محصولات ................................................................
١٢‐٥‐ اشتغال ................................................................................................................................
١٢‐٦‐ تولید جهت مصرف داخلی/ تولید جهت صادرات ................................................................
١٢‐٧‐ پیشنهاد محل اجرای طرح ................................................................................................................................
١٣‐ منابع و ماخذ ................................................................................................................................................................................................
ضمائم .......................................................................................................................................................................................................................................
منبع:
[ ماهنامه صنعت نساجی , سال بیست و سوم شماره ١٥١ مرداد ماه ١٣٨٤
]٢[لوح فشرده واحدهای فعال و در مرحله اجرای وزارت صنایع و معادن منتهی به تاریخ ٣٠/٠٧/١٣٨٧
]٣[کتاب صادرات و واردات ایران، سال ١٣٨٦‐١٣٧١
]٤[سایت اینترنتی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران (www.isiri.org)
]٥[ ]٦[
http://rookesh.blogfa.com
www.amazon.com
]٧[مطالعات عارضه یابی شرکت کرﭖ ناز , مهندسین مشاور نگراندیش
]٨[ سایت مرکز آمار ایران.
]٩[ سایت شرکت شهرکهای صنعتی استان قم