مقاله شرکت ایران شرق

تعداد صفحات: 20 فرمت فایل: word کد فایل: 3782
سال: نامشخص مقطع: صنایع دسته بندی: صنایع فلزی و خودروسازی
قیمت قدیم:۱۴,۰۰۰ تومان
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه مقاله شرکت ایران شرق

    مقدمه

    گروه صنعتی ایران شرق در سال 1356 در شهرستان نیشابور پس از اخذ موافقت اصولی از اداره کل صنایع خراسان، در زمینی به وسعت 30130 مترمربع کار خویش را آغاز نمود.

    پس از ایجاد سالن وتهیه ماشین آلات موردنیاز در زمینه تولید بخاری و آبگرمکن نفت سوز موفق گردید پروانه تأسیس خود را از اداره کل صنایع خراسان اخذ نماید و سپس در اردیبهشت ماه سال 62 پس از ثبت شرکت در اداره ثبت اسناد نیشابور با توجه به امکانات خود و فعالیت مؤسسین آن پروانه بهره برداری با ظرفیت تعداد 000/20 دستگاه بخاری و آبگرمکن در سال را کسب نمود. در سال 1369 با تغییراتی که در سیستم داده شد توانست ظرفیت تولید خود را به 000/100 دستگاه بخاری و آبگرمکن در سال افزایش دهد و چون کشور اسلامی ما می رفت که با استفاده از امکانات بیشتر در جهت رفاه هموطنان گامهای مؤثرتری بردارد و استفاده از گاز برای سوخت تولید منطقی تر بود. لذا این شرکت نیز تولیدات خود را به صورت گازسوز برنامه ریزی و ارائه نمود. شرکت ایران شرق نیشابور در طول بیست سال فعالیت و تجربه در زمینه صنایع لوازم خانگی و بهره گیری از بهترین و مجهزترین ماشین آلات، متخصصین و کارکنان باتجربه و ایجاد خطوط مکانیزه توانسته است به تولید انبوه با کیفیت ترین بخاری و آبگرمکنهای گازی و نفتی دست یابد. کوره لعاب شرکت با استفاده از سیستم پیشرفته تشعشعی گامی اساسی در بالا بردن کیفیت قطعات محصول تولید شده داشته بطوریکه توانسته است در بازارهای داخلی و خارجی همواره مطرح باشد از پایبندی به شعار «ایمنی و کیفیت عالی با تولیدات ایران شرق» به کسب رضایت مشتریان بسیاری نائل شده است. امروز عرصه محصولات ایران شرق نیشابور از طریق نمایندگیهای فعال در سرتاسر ایران انجام می پذیرد.

    هدف و انگیزه شروع فعالیت

    هدف از فعالیت ابتدا با درک نیازهای مردم طبقات ضعیف شروع گردید و به تدریج با ایجاد شغل و بکارگیری کارگران که به طور منفرد بکار اشتغال داشتند و حمایت از تولیدات آنان اقدام به ایجاد مجتمع کنونی گردید.

    چند نوع بخاری و چند نوع آبگرمکن تولید می کنید ؟

    تولیدات شرکت بخاری گازسوز در شش مدل با ظرفیتهای مختلف و آبگرمکن گازسوز و نفت سوز در چهار مدل با ظرفیتهای مختلف می باشد که با استفاده از ورق آهن و رگلاتور گازی و کاربراتور و نیز یک سری لوازم متفرقه دیگر تولید می شود.

    بدیهی است که استفاده از ماشین آلات تراشکاری، انواع پرسهای سبک و سنگین، خم کاری، نقطه جوش، رنگ آمیزی، لعابکاری برای تکمیل نمودن تولیدات ضروری است.

    تهیه مواد اولیه: از کجا تهیه می کنید، مشکلات تهیه مواد

    قسمی از مواد اولیه که از داخل کشور تهیه می شود، بوسیله ناظرین خرید، خریداری و به انبار شرکت تحویل می گردد و آن قسمت از مواد که می بایستی از خارج وارد شود پس از اخذ موافقت از وزرات صنایع و مرکز تهیه و توزیع و تخصیص ارز صادراتی از طریق انجام گشایش اعتبار به کشور وارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

    چه برنامه هایی برای آینده شرکت دارید ؟

    برنامه ریزی توسعه وافزایش تولید و نیز تولید آبگرمکن لحظه ای دیوار و پکیچ (شوفاژ) دیواری جزء برنامه های توسعه آینده شرکت می باشد.

    وضعیت سیستم بانکها و همکاری آنها با صنعت چگونه است ؟

    چنانچه بانکها برای پرداخت تسهیلات به صنایع راههای ساده تری را برنامه ریزی نموده به طوریکه برای وحادهای تولیدی خارج از مرکزاستان سقف اعتباری در نظر گرفته و رؤسای بانکها را برای پرداخت تسهیلات تا سقف مزبور مجاز نمایند که نیاز واحدهای تولیدی بلافاصله پس از درخواست، درمحل رسیدگی و پرداخت شود و از وقفه در محل تولید جلوگیری نماید، بسیار مطلوب خواهد بود. در حال حاضر موافقت با پرداخت تسهیلات در محل انجام نمی شود و پس از درخواست مدتی به طول می انجامد تا در استان مراحل مربوط طی گردیده و گاهاً بیش از 15 روز به طول می انجامد تا موافقت لازم کسب شود و به همین جهت ممکن است در کار تولید وقفه ایجاد شود.

    تا کنون به چه افتخاراتی نائل شده اید ؟

    این شرکت در سالهای 71/72/73 و 74 موفق به دریافت نشان طلائی استاندارد گردیده. در سالهای 75 و 76 نیز لوح افتخار را اخذ نموده، در سال 76 پروانه استاندارد اروپا را از ترکیه دریافت داشته و در سال 78 نی علاوه بر اینکه بعنوان یک واحد نمونه، لوح دریافت نموده موفق به اخذ پروانه بین المللی تضمین کیفیت ISO9002 که در سطح کشور بعنوان اولین دریافت کننده پروانه در صنف تولیدکنندگان بخاری و آبگرمکن محسوب می شود گردیده در سال جاری کسب پروانه ISO14001 فعالیت همه جانبه ای را شروع نموده و بزودی پروانه مزبور را اخذ خواهد نمود.

    امیدوار است بتواند در سایه تلاش همه جانبه کارگران و کارکنان خود هر روز بیش از پیش در خدمت به هموطنان عزیز و ارائه محصولاتی برتر موفق گردد. انشاء ا…

    اهمیت

    از نظر محقق

    1 به دلیل بزرگ بودن این نوع (صنعت) (شرکت ایران شرق در خراسان)

    2 به دلیل آشناتر بودن این صنعت

    3 به دلیل علاقه مند بودن به این صنعت در خصوص بخاریهای مدار بسته باز

    هدف

    این مقاله قصد معرفی بخاری گازسوز از نوع مدار بسته (themeac)  را دارد محصول با قابلیت مصرف هوای خارج از محل استقرار خود بکارگیری در اماکن دربسته و بودن استاندارد اکثر کشورهای صنعتی می تواند جوابگوی نیاز مصرف کنندگان علی الخصوص مدارس، بیمارستانها و مراکز آموزشی باشد.

    با بهره گیری انسان از مواد سوختنی حاصل از نفت روند رو به رشد جهت بهینه کردن نوع سوخت گرفته از نفت تا بدانجا رسیده است که گاز طبیعی بعنوان یک منبع انرژی تمیز سهل الوصول و باکیفیت، پرمصرف ترین ماده سوختی در جامعه صنعتی شناخته شده است.

    در چنین شرایطی :

    جمهوری اسلامی ایران با ترتیب 23 میلیون مترمکعب ذخایر اثبات شده و کسب مقام اول در خاورمیانه بهترین قابلیتها را جهت بهره گیری از وسایل گرمایش گازسوز را دارا می باشد. و در حال حاضر قصد معرفی این کالا را به طور جامع تری.

    قلمرو

    مکان : کارخانه ایران شرق نیشابور

    در فاصله 10 کیلومتری شهر نیشابور و نرسیده به پلیس راه که در جاده نیشابور به مشهد قرار دارد می باشد.

    زمان : روزها از تاریخ 18 فروردین تا 12 خرداد

    در روزها و ساعات متعدد

    این کار انجام شده بیشتر از تاریخ 2/3/82 انجام شده و تا 12 خرداد ماه به پایان رسیده است.

    تعاریف واژه ها

    واژه هرمتیک به معنای محکم بسته شده و درز گرفته شده می باشد.

    HERMETIC در لغت به معنای درز گرفته شده

    ایزوله : بی درز

    محدودیت محقق

    عدم همکاری به دلیل ورود به کارخانه

    عدم همکاری دانشگاه به علل اطلاعات کافی برای معرفی نامه

    عدم افشاء بعضی از اطلاعات (کارخانه)

    ‹‹ فصل دوم ››

    تاریخچه شرکت ایران شرق نیشابور (سهامی خاص)

    گروه صنعتی ایران شرق در سال 1355 تأسیس و در سال 1356 به بهره برداری رسیده این شرکت در طی سالهای 56 الی 59 بخاریهای کارگاهی و مبله نفت سوز دلهای 569 و 862 و 912 تولید می نموده و در سال 59 بعلت جنگ تحمیلی برای مدت 2 تا 3 سال تولید متوقف شده و مجدداً در سال 62 برنامه کاری خود را آغاز نموده و بخاری نفت سوز و آبگرمکن نیز تولید می شده. در سال 76 برنامه های بخاری نفت سوز تبدیل به بخاری گازسوز و آبگرمکن گازسوز شده در آن زمان ظرفیت تولید کارخانه 20 هزار دستگاه در سال بود با طرح توسعه ای که در سال 676869 داشتیم این ظرفیت را به 50 هزار دستگاه بخاری و آبگرمکن در سال رسانیم و در سالهای 717273 با پشتکار برادران کارگر و مهندسین و فعالیت اعضای هیئت مدیره طرح توسعه دیگر را آغاز نمودیم و ظرفیت 50 هزار دستگاه را به 100 هزار دستگاه بخاری و آبگرمکن در سال رسانیدم و هم اکنون این شرکت با 16 هزار متر زیربنای مفید و حدود 4 هکتار زمین به 650 پرسنل در حال فعالیت می باشد و بطور صددرصد خصوصی اداره می شود.

    این شرکت در طول بیست سال فعالیت و تجربه در زمینه صنایع لوازم خانگی و بهره گیری از بهترین و مجهزترین ماشین آلات، متخصصین و کارکنان باتجربه و ایجاد خطوط مکانیزه توانسته است به تولید انبوه باکیفیت ترین بخاری و آبگرمکن های گازی و نفتی دست یابد و توانسته است در بازارهای داخلی و خارجی همواره مطرح باشد.

  • فهرست و منابع مقاله شرکت ایران شرق

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

طرح توجیهی مقاله شرکت ایران شرق, طرح کارآفرینی مقاله شرکت ایران شرق, طرح توجیهی مقاله شرکت ایران شرق, پروژه کارآفرینی مقاله شرکت ایران شرق, نمونه طرح کسب و کار مقاله شرکت ایران شرق, Business plan با موضوع مقاله شرکت ایران شرق
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت