دانلود طرح توجیهی آموزشگاه هنر های تجسمی فرشاد

تعداد صفحات: 32 فرمت فایل: word کد فایل: 3702
سال: نامشخص مقطع: صنایع دسته بندی: صنایع دستی-هنر
قیمت قدیم:۱۴,۰۰۰ تومان
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
دانلود فایل
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه دانلود طرح توجیهی آموزشگاه هنر های تجسمی فرشاد

    - بخش معرفی

    الف- نام ونشانی متقاضیان

    حقیقی

    حقوقی

    نام ومشخصات سهامداران عمده :

    ب- مشخصات محل اجرای طرح :

    استان: مرکزی

    شهرستان :اراک

    بخش : مرکزی

    ابعاد ومساحت محل اجرای طرح

    یک باب ساختمان اداری با مساحت 90 متر مربع

    نزدیکترین شهر وفاصله آن تا محل کسب و کار

    د ر مرکز شهر

    فاصله محل استقرارکسب و کار تا جاده اصلی  ،نوع راه و جاده مربوطه

    خیابان اصلی واقع است .

    امکانات تأمین موادو لوازم در محل

    لوازم آموزشی از سطح شهر تهیه می شود.

    امکانات تأمین نیروی  کار ماهر در منطقه

    استفاده از نیروهای مجرب و باسابقه کافی جهت تدریس

    ترسیم کروکی  زمین محل استقرر کسب و کار

    ج- عنوان محصول یا محصولات (کالا/خدمات) و ظرفیت تولید:

    د- میزان سرمایه گذاری :

    و- میزان اشتغال زایی طرح (پیش بینی ):

    9 نفر

    ه - اعلام محرمانه بودن طرح (در صورت لزوم )

    2- خلاصه مدیریتی /اجرایی

     

    عدم توجه کافی به مبحث آموزش هنر در نظام  آموزشی کشور از یک سو و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان که پیامد تعطیلات دراز مدت مدارس و دانشگاههای در فصل تابستان  است وا ز مهم ترین فرصت های دانش آموزان و دانشجویان به منظور کسب مهارت در رشته های هنری یا فنی به شمار می رود موجب احساس نیاز به فراگیری هنر ، به صورت خارج از برنامه رسمی آموزشی شده است . دراین میان هنرهای تجسمی جایگاه  خاص بین نوجوانان و جوانان داراست . به دلیل بومی بودن هنرهایی مانند خوشنویسی ونقاشی ایرانی ( مینیاتور) ، اقبال عمومی بری فراگیری آنها در کنار هنرهای پایه ای مانند طراحی ونقاشی و گرافیک رو به افزایش است .

    آموزشگاه های هنری آزاد مراکزی هستند که می توانند خلاء موجود در نظام آموزش و پرورش کشور در مورد آموزش موثر هنر را پر کرده و در این رهگذر گامی در جهت ارتقای سطح فرهنگ عمومی بردارند.

    طرح حاضر که به احداث آموزشگاه تجسمی با ظرفیت چهار کلاس برای آموزش هنر جویان در رشته های خوشنویسی , طراحی ، نقاشی ، گرافیک و مینیاتور اختصاص دارد نیز قادر است ضمن حصول به هدف فوق الذکر ، نقش مهمی در غنی سازی اوقات فراغت پس از ساعات اشتغال به تحصیل یا تابستانی دانش آموزان و دانشجویان برعهده گیرد.

    ضمن اینکه با اجرای این طرح در کنار دستیابی با بازده مناسب اقتصادی ، زمینه اشتغال نیروهای متخصص و هنرمند فراهم می گردد . همچنین این طرح دارای این قابلیت است که در قالب تعاونی های بانوان به مرحله اجرا درآید. 

     

    3- تجزیه و تحلیل صنعت

    الف- تجزیه و تحلیل محیطی

    محیط کسب وکار

    در واقع طرح ارائه شده جهت خدمت رسانی به کلیه افراد که تمایل به یادگیری هنرهای تجسمی را داشته باشد در سطح شهرستان اراک ارائه می گردد. با توجه به اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان و جهت کسب مهارت های لازم هنری می باشد . محل مورد نظر که یک محل جهت یادگیری هنرهایی از قبیل نقاشی – گرافیک – طراحی – خوشنویسی فرصت مناسبی است که کسانی که تمایل به یادگیری هنر دارند به یک محل مراجعه کند تا توجه به اساتید باتجربه به یادگیری آن بپردازند.

     

    فرهنگ (اعتقادات مذهبی ،فرهنگ مصرف ،آداب و رسوم )

    با توجه به فرهنگ اصیل ایرانی که تمایل زیادی به هنر دارن زمینه فرهنگی را در سطح هنردوستان افزایش می یابد وقتی به دلیل بومی بودن هنرهایی مانند خوشنویسی و نقاشی ایرانی این خود باعث اشائه فرهنگ درسطح شهر می شود . و در این بین به هیچ گونه اعتقادات ورسم و  رسوبات مانع از پیشرفت کار نخواهد شد . حتی علاقه هم افراد به این هنرها باعث کمک به رشد آن خواهد شد.

    اقتصاد

    با توجه به اینکه این نوع هنرها حتما نیاز نیست که کسی آن را در حد حرفه ای تسلط داشته باشد لذا با توجه به آگاهی افراد از میزان هزینه آن واینکه توانایی پرداخت هزینه کلاسها را دارند دراین آموزشگاه ها شرکت می کنند. لذا یادگیری این هنر خود می تواند در آینده منبع در آمدی برای لذا که در دوره ها شرکت می کنند چه از طریق تدریس وچه از طریق ارائه کارهای خود داشته باشند.

    تغییرات جمعیتی

    افزایش جمعیت باعث افزایش مراجعه جمعیت یادگیری این نوع هنرها می باشد لذا افزایش جهت نه تنها مانعی نیست جهت ادامه فعالیت دراین طرح که حتی باعث رونق آن هم می شود. و به دلیل علاقه تمامی استانها به این نوع هنرها به صورت ذاتی لذا تغییرات جمعیت مانعی برای پیشرفت آن نخواهد بود.

    ب- تجزیه و تحلیل بازار

    اندازه بازارو نرخ رشد

    عوامل همچون صنعت می توانند تأثیر مستقیم در نرخ رشد بازار داشته باشد چون با پیشرفت صنعت طراحی های جهت کارهای صنعتی نیاز به افراد کارشناسی و متخصص دارد که فناوری جدید هم رابطه  مستقیم با برخی ازاین رشته ها دارد. خو ب البته تورم هم با توجه به نرخ تابلوها ونقاشی های کشیده شد کار های گرافیکی و طراحی ها تغییر خواهد نمود ولی پیشرفت صنعت وفناوری کمک شایانی خواهد کرد.

    بررسی روندهای بازار

    با توجه به علاقه اگر انسان ها مخصوصا قشر جوان به این نوع هنرها و با توجه به وجود نیروهای متخصص بازار رو به رشدی خواهد داشت .

    ساختار بازار

    با توجه به صرفا خدماتی بودن طراح و نداشتن محصول انتظار می رود که بصورت رقابتی فعالیت کنند و عوامل موفقیت استفاده از اساتید با تجربه و خوش سلیقه می باشد.

    بررسی رقبا

    رقبا غالبا آموزشگاه هایی دراین زمینه می باشندکه با توجه به ارائه بسیار مطلوب طرح و کمبود این نوع آموزشگاه ها در سطح شهر با توجه جمعیت مشتاق به نظر می رسد رقبا تأثیری در ادامه فعالیت طرح نداشته باشد .

    تجزیه و تحلیل عرضه و تقاضا

    با توجه به بحث خدماتی در این طرح تقاضا یادگیری هنر و عرضه آموزش درست و بسیار مفید می باشد . پس بعد از هر دوره میزان مهارت هنر آموز نشانه میزان بهره گیری ازاین طرح واستفاده از اساتید می باشد .

    بررسی فرصت صادرات و واردات محصول

    بررسی فرصت صادرات و واردات محصول

    آیا به بازار جهانی و صادرات فکر می کنید؟برنامه شما برای ورود به بازار چیست ؟

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    بررسی قیمت

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    ج- تجزیه و تحلیل فنی

    رویه های تولید (وضع موجود)

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    تکنولوژی تولید

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    4- دورنمای شرکت /شرح کسب و کار

    معرفی شرکت

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    سرمایه گذاران و سهامدارن اصلی

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    دیدگاه /چشم انداز

    با توجه به وجود اوقات فراغت نوجوانان و جوانان درهمه سالیان فرصت مناسبی است که با شرکت دراین طرح ( آموزشگاه ) بتوانند – هنرهای مورد علاقه دست یابد واین به طبع ادامه خواهد داشت پس می توان گفت که افق روشنی پیش روی طرح می باشد .

    مأوریت

    طرح حاضر قادر است نقش مهمی در منحنی سازی اوقات پس از ساعت اشتغال به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان بر عهده بگیرد.

    اهداف اصلی

    با اجرای این طرح در کنار دستیابی به بازده مناسب اقتصادی زمینه اشتغال نیروهای متخصص و هزینه فرآهم می گردد ودارای قابلیت است که در رقابت تعاونی های بانوان به مرحله اجرا در آید.

    راهبردها (تولید/ فروش /خدمات)

    باتوجه به اینکه آموزشگاه می تواند بعد از اتمام دوره آموزش – هنرجو مدرک تحویل دهد تا بتواند در موارد که جهت کار اقدام می کند از آن مدرک استفاده کند.

    برنامه ها

    با تهیه محل مناسب می توان از نیروهای مجرب و اساتید اهل هنر استفاده کرد و از این طریق می توان محیطی مناسب جهت یادگیری هنر برای هنرجویان و فراهم کرد که سعی می شود بهترین اموزش و بهترین محیط آماده شود.

    5- معرفی محصولات (کالا/خدمات)

    معرفی محصول

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    مزیت های رقابتی محصولات

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    معرفی آمیخته بازاریابی محصول

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    6- برنامه عملیاتی و تولید

    فناوری و روش تولید مناسب

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    مراحل و فرآیند تولید

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    نمودار فرآیند تولید

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    برآورد منابع تولید مورد نیاز برای یک سال

    روش و محل تأمین منابع تولید

    مواد اولیه و بسته بندی

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    برآورد نیروی انسانی مورد نیاز

    پلان چیدمان پرسنل را در کنار ماشین آلات رسم نمائید.

    برنامه کنترل کیفیت

    ..................................................................................................................................

    ..................................................................................................................................

    برآورد فضای مورد نیاز طرح

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    برآورد امکانات و تأسیسات مورد نیاز طرح

    تسطیح و محوطه سازی

    ساختمانها

    ابزارآلات و وسایل فنی وآزمایشگاهی

    تأسیسات

    ماشین آلات و تجهیزات

    وسایط نقلیه

    اداری و کارگاهی ( برحسب میلیو ن ریال)

    موادولیه و بسته بندی

    حقوق و دستمزد مستقیم و غیر مستقیم (برحسب میلیون ریال)

    آب و برق و سوخت (برحسب میلیون ریال)

    تعمیرات و نگهداری

    طرح جانمایی

    ..................................................................................................................................

    ..................................................................................................................................

    7- برنامه بازاریابی

    الف- تحقیق و تحلیل بازار

    مشتریان

    مشتریان دراین طرح اکثریت جوانان ونوجوانان می باشند.

    اندازه بازار

    بازار نامحدود است .

    تخمین سهم بازار فروش

    ..................................................................................................................................

    ..................................................................................................................................

    ارزیابی آینده بازار

    باتوجه به ذات بودن هنرو علاقه اکثریت به هنر وزیبایی این طرح بدون وقفه می تواند به کار خود ادامه دهد.

    رقابت ،حساسیت ها و تهدیدات

    رقبا دراین طرح آموزشگاه های مشابه می باشند که با توجه به ارائه خدمات باکیفیت بسیار عالی و استفاده از اساتید مجرب می توان از رقبا پیشی گرفت

    ب- راهبردهای بازاریابی

    قیمت گذاری

    قمیت براساس نرخ اتحادیه است

    تبلیغات

    جهت اطلاع از نحوه برگزاری کلاسهای و شروع به کار این آموزشگاه تبلیغات از طریق رسانه های محلی و پلاکارد و پوستر می باشد .

    شیوه فروش

    ..................................................................................................................................

    توزیع

    ..................................................................................................................................

    ..................................................................................................................................

    خدمات پس از فروش و گارانتی

    ..................................................................................................................................

    ..................................................................................................................................

    8- ساختار سازمانی

    تیم مدیریت و منابع انسانی

    مدیر کلیدی شرکت چه کسی است ؟در مورد سابقه او توضیح دهید.

    ..................................................................................................................................

    ..................................................................................................................................

    هیئت مدیره و گروه مشاوران شامل چه کسانی هستند؟

    ..................................................................................................................................

    ..................................................................................................................................

    مشاوران حرفه ای شماچه کسی /کسانی هستند؟(حقوقدان ، مالی و...)

    ..................................................................................................................................

    ..................................................................................................................................

    کارکنان ،عنوان پست سازمانی ،تعداد نفرات وشرح وظایف آنها چیست ؟

    چارت سازمانی شرکت خود را با توجه به تقسیم فعالیت ،وظایف و کارها رسم نمایید.

    9- برنامه زمان بندی و عملیات

    10- ارزیابی و مدیریت خطر پذیری

    جهت بالا بردن کیفیت و جلوگیری از تخریب از طرف رقبا بایستی ازاستاتید مجرب و با تجربه استفاده کرد.

    11- برنامه مالی

    برآورد سرمایه ثابت

    برآورد هزینه های قبل از بهره برداری :

    سرمایه ثابت = (هزینه های سرمایه ای +هزینه های قبل از بهره برداری )

    برآورد هزینه درگردش

    نحوه سرمایه گذاری

    برآورد هزینه استهلاک (مبلغ به هزارریال )

    هزینه تولید سالیانه

    برآورد قیمت تمام شده محصول :

    = قیمت تمام شده محصول

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    قیمت فروش محصول

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    محاسبه هزینه های ثابت و متغیر:

    فروش کل

    (قیمت فروش محصول ×میزان تولید سالیانه )= فروش کل

    توجه:فروش به هزارریال محاسبه گردد.

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    تعیین نقطه سربه سر:

    = تولید در نقطه سربه سر

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    تعیین درصد فروش در نقطه سربه سر

    100× = درصد فروش در نقطه سربه سر

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    سود و زیان ویژه (به هزارریال ):

    (جمع هزینه های تولید- فروش کل)=سودوزیان ویژه

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    ارزش افزوده خالص و ناخالص :

    (هزینه تعمیرات و نگهداری+انرژی +مواداولیه و بسته بندی )-فروش کل = ارزش افزوده ناخالص

    ..................................................................................................................................

    ..................................................................................................................................استهلاک قبل از بهره برداری -استهلاک – ارزش افزوده ناخالص = ارزش افزوده خالص

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    بازده فروش

    = =نسبت سود ویژه به فروش (بازده فروش )

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    بازده کل دارایی :

    = =نسبت سود ویژه به کل دارایی ها (بازده دارایی ها )

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    سرمایه ثابت سرانه

    = =سرمایه ثابت سرانه

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    سرانه کل سرمایه گذاری

    = = =سرمایه ثابت سرانه

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    نرخ بازدهی سرمایه

    =سرمایه ثابت سرانه

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    دوره برگشت سرمایه

    =دوره برگشت سرمایه

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    12- برنامه طرح و توسعه

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    13- پیشنهادها

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    14- ضمائم

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................

    ردیفنام و نام خنوادگینوع پست /سمتتحصیلاتتجربه
    1
    2
    3
    نام شرکتنوع شرکتتعدادونوع سهامشماره ثبتمحل ثبتتاریخ ثبت
    ردیفنام ونام خانوادگیسمتدرصد سهامتعدادسهاممبلغ سهام
    ردیفنام محصولظرفیت تولید سالانهواحدقیمت فروش کنونی هرواحددربازار
    1
    2
    3
    سرمایه کلآورده کارآفرینآورده سهامدارانتسهیلات
    45/167 میلیون ریال45/17 میلیون ریال-150 میلیون ریال
    نام محصولواحد اندازه گیریسال .....138سال .....138سال .....138سال .....138سال .....138سال .....138سال .....138سال .....138سال .....138
    نام محصولواحد اندازه گیریمقدر وارداتقیمت واحد وارداتقیمت واحد تولید داخلمقدار وارداتقیمت واحد وارداتقیمت واحد تولید داخلمقداروارداتقیمت واحد وارداتقیمت واحد تولید داخل
    مواد اولیه مستقیم
    مواداولیه غیرمستقیم
    نیروی کار مستقیم
    نیروی کار غیر مستقیم
    خدمات فنی
    ساختمان
    ماشین آلات
    تأسیسات
    وسایط نقلیه
    امکانات ارتباطی
    انرژی
    سایر موارد
    تأمین ازتأمین ازخرید وتملک /اجارهسایر اطلاعات
    داخلخارجخرید وتملک /اجارهسایر اطلاعات
    ردیفعنوان پست سازمانیتخصص یا تحصیلاتتعدادنفرمتوسط حقوق و مزایای ماهیانهمتوسط حقوق ومزایای پرداختی سالیانه
    1مدیر14/1 میلیون ریال46/ 22 میلیون ریال
    2منشی19/0 "08/15 "
    3مربی69/0 "06/ 75 "
    4آبدارچی18/0 "41/13 "
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    جمع کلجمع کلجمع کلجمع کلجمع کل55 / 127
    ردیفتاریخمتراژموردنیازنحوه خرید یا واگذاریبهای هر متر مربعبهای کلسایر هزینه های مربوطهمبلغ کلمبلغ کل
    ردیفتاریخمتراژموردنیازنحوه خرید یا واگذاریبهای هر متر مربعبهای کلسایر هزینه های مربوطهپرداخت شدهباقیمانده
    شرح عملیاتمتراژمورد نیازقیمت هرمتریا تر مربعقیمت کل
    تسطیح و خاکبرداری
    دیوارکشی
    خیابان کشی
    جدول بندی
    فضای سبز
    پارکینگ
    روشنایی محوطه
    جمع
    ردیفنوع ساختمانتعدادمتراژمصالح مورد نیازهزینه هرمترمربعهزینه کلملاحظات
    1ساختمان تولیدی
    2ساختمان اداری
    3ساختمان رفاهی
    4انبار مواداولیه وقطعات یدکی
    5انبارکالای ساخته شده
    6ساختمان پست برق
    7ساختمان نگهبانی
    8ساختمان مسکونی
    9سایر...
    جمع کل
    ردیفاقلام مورد نیازتعدادهزینه واحد(هزارریال)هزینه کل (میلیون ریال)
    1سه پایه نقاشی243 /02/4 میلیون ریال
    2وسایل نقاشی--8/2 میلیون ریال
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    ردیفشرح تأسیساتتعداد/مقدار (واحد)مصرف سالیانههزینه یک واحد (ریال)هزینه کلهزینه حمل و نصبجمع کل (ریال)ملاحظات
    1حق انشعاب برق
    2ترانسفورماتور
    3کابل کشی
    4تابلوها
    5سایرتجهیزات برق رسانی
    6سیستم تهویه
    7ژنراتور
    8حق انشعاب آب
    9حفرچاه وتجهیزات لازم
    10احداث منبع هوایی
    11دستگاه تصفیه و مخزن ها
    12تانکرها
    13کمپرسور
    14دیگ های بخار
    15سیستم فاضلاب
    16سیستم اطفای حریق
    17سایر
    ردیفنام ماشین آلات و تجهیزاتمشخصات فنیظرفیت و قدرتشرکت سازندهتعدادقیمت هرواحدقیمت کلهزینه های داخلیقیمت کل
    جمع
    ردیفنام وسایط نقلیهمشخصات فنیکشور سازندهتعدادقیمت (سیف /سی انداف) (ارز)هزینه های داخلی (ریال)قیمت کل (ریال)خرید داخلی (قیمت کل-ریال)
    جمع
    ردیفشرح وسایلتعدادمشخصات فنیقیمت یک واحد (ریال)قیمت کل (ریال)هزینه حمل و نصبجمع کل
    1میز وصندلی اداری1 سری5/ 1
    2میز وصندلی کنفرانسی1 سری4/1
    3کمد وفایل1 سری5/1
    4صندلی چرمی22 دستگاه2
    5میز وصندلی استاد4 سری6/0
    6کتابخانه12/0
    7خط تلفن11
    8گوشی تلفن12
    9سایر لوازم11
    ردیفموادمورد نیازمحل تهیهظرفیت مورد انتظارمیزان مصرف یک واحد محصول(با توجه به ضایعات عادی)مصرف کلقیمت یک واحدارزش سیف/ سی انداف با قیمت داخلی (ریال)هزینه های داخلی (ریال)قیمت کل در کارخانه
    ردیفمحل خدمتتعدادحقوق و مزایای ماهانهحقوق و مزایای سالیانه (15 ماه)بیمه سهم کارفرمادستمزد مستقیم تولیددستمزد غیر مستقیم تولیداداری وتوزیع و فروشملاحظات
    1مدیر14/146/2386/3
    2منشی19/009/1548/2
    3مربی69/06/750
    4آبدارچی18/041/1321/2
    5
    6
    7
    8
    ردیفشرحواحدظرفیت مورد انتظارمصرف سالیانههزینه هرواحدهزینه کل (ریال)ملاحظات
    1برق مصرفی6
    2آب مصرفی3
    3گاز6
    4گازوئیل
    5بنزین
    6نفت
    حجم کل15
    ردیفشرحدرصدمبلغ کل هزینه
    1ساختمان ها
    2ماشین آلات و تجهیزات
    3تأسیسات
    4وسایط نقلیه
    5وسایل فنی و آزمایشگاهی10%1 میلیون ریال
    6وسایل اداری و کارگاهی3%4/0 میلیون ریال
    جمع4/1 میلیون ریال
    ردیفعنوان پست سازمانیتعدادنفراتشرح وظایف
    1مدیر1نظارت کلی
    2منشی1جوابگوی به ارباب رجوع – تلفن
    3مربی6آموزش
    4آبدارچی1نظافت و سرویس دهی
    5
    6
    7
    8
    9
    ردیفمراحل اجرای کسب وکارزودترین زمان شروعزودترین زمان خاتمهدیرترین زمان شروعدیرترین زمان خاتمهزمان شناوری
    شرحمبلغ (هزارریال)
    زمین
    محوطه سازی
    ساختمان سازی120 میلیون ریال
    ماشین آلات و تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی10 "
    تأسیسات
    وسایل حمل و نقل
    وسایل دفتری2/ 12 "
    اقلام پیش بینی نشده(10 درصد اقلام بالا)
    جمع کل142 "
    شرحمبلغ (هزارریال)
    هزینه های تهیه طرح ،مشاور،اخذمجوز،حق ثبت ها، قراردادهای بانکی و...4 میلیون ریال
    هزینه آموزش پرسنل (2%حقوق و دستمزد سالیانه)
    هزینه راه اندازی تولید آزمایشی (15 روز هزینه های آب و برق ،سوخت و مواداولیه)
    جمع کل4 میلیون ریال
    شرحمبلغ (هزارریال)
    مواداولیه و بسته بندی
    تنخواه گردان (یک ماه هزینه حقوق و آب و برق و تلفن و سوخت و مواداولیه و...)95/13 میلیون ریال
    موجودی کالا
    جمع کل95 /13 میلیون ریال
    شرحسهم متقاضیسهم متقاضیتسهیلات بانکیتسهیلات بانکی
    شرحمبلغدرصدمبلغدرصد
    سرمایه ثابت3030
    سرمایه در گردش3030
    کل سرمایه گذاری45/17میلیون ریال30150 میلیون ریال30
    شرحارزش داراییدرصدهزینه استهلاک سالیانه
    محوطه سازی
    ساختمان سازی
    ماشین آلات و تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی10 میلیون ریال20%2 میلیون ریال
    تأسیسات
    وسایل حمل و نقل
    وسایل دفتری2 /12 "10%2 /1 میلیون ریال
    اقلام پیش بینی نشده2/3 میلیون ریال
    جمع کلجمع کلجمع کل
    شرحمبلغ (هزارریال)
    هزینه مواد اولیه و بسته بندی
    هزینه حقوق و دستمزد555/127 میلیو ن ریال
    هزینه انرژی (آب ،برق و سوخت)5 "
    هزینه تعمیرات و نگهداری4/ 1 "
    هزینه پیش بینی نشده (5% اقلام بالا)6/8 "
    هزینه اداری و فروش (1%اقلام بالا)25 "
    هزینه تسهیلات مالی (سودیک سال تسهیلات بانکی )-
    هزینه بیمه کارخانه (2 درهزار سرمایه ثابت)-
    هزینه استهلاک2/2 "
    هزینه استهلاک قبل از بهره برداری (20% هزینه های قبل از بهره برداری-
    جمع کل7/180 "
    شرح هزینههزینه متغیرهزینه متغیرهزینه ثابتهزینه ثابتهزینه کل (هزارریال)
    شرح هزینهمقداردرصدمقداردرصدهزینه کل (هزارریال)
    مواداولیه و بسته بندی25100-025 میلیون ریال
    حقوق و دستمزد64/443591/826555/127 "
    هزینه انرژی(آب ،برق و سوخت)128032015 "
    تعمیرات و نگهداری1/1803/0204/1 "
    پیش بینی نشده4/7852/1156/1 "
    اداری و فروش96/4100-016 /4"
    هزینه تسهیلات مالی-0-100-
    بیمه کارخانه-0-100-
    هزینه استهلاک-02/31002 /3 "
    استهلاک قبل از بهره برداری-011001 "
    جمع کل9071/9171 / 186
  • فهرست و منابع دانلود طرح توجیهی آموزشگاه هنر های تجسمی فرشاد

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

نمونه فایل آماده برای برآورد سرمایه لازم احداث کارخانه دانلود طرح توجیهی آموزشگاه هنر های تجسمی فرشاد , ارائه طرح کارآفرینی با موضوع دانلود طرح توجیهی آموزشگاه هنر های تجسمی فرشاد , پروژه کارآفرینی درباره دانلود طرح توجیهی آموزشگاه هنر های تجسمی فرشاد , نمونه طرح کسب و کار دانلود طرح توجیهی آموزشگاه هنر های تجسمی فرشاد , جدول هزینه راه اندازی مرتبط با دانلود طرح توجیهی آموزشگاه هنر های تجسمی فرشاد , Business plan با موضوع دانلود طرح توجیهی آموزشگاه هنر های تجسمی فرشاد
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت