تعداد صفحه: ۴۷ دسته بندی: صنایع چاپ-گرافیک

خلاصه طرح نام محصول : لوازم اداری حداقل ظرفیت پیشنهادی طرح : ٣٠٠ هزار عدد معادل ٦٠ تن موارد کاربرد : مورد استفاده در محیط های اداری عمده مواد اولیه مصرفی : مفتول برنجی شش گوشه اشتغال زایی ( نفر) : ٢٥ زمین مورد نیاز (متر مربع) : ٢٠٠٠ واردات این محصول در سال ١٣٨٦ معادل ٤٤٦٧ هزارعدد بوده و طبق پیش بینی انجام شده این میزان به ٨٤٤٦ هزارعدد در سال ١٣٩١ افزایش می یابد لذا با فرض اجرای ...

تعداد صفحه: ۳۸ دسته بندی: صنایع تبدیلی

خلاصه طرح ظرفیت پیشنهادی طرح ٨٥ تن معادل ٥,١٢ میلیون عدد موارد کاربرد بعنوان نوشت افزار پلی پروپیلن، مفتول استنلس استیل، ساچمه مواد اولیه مصرفی عمده کربور تنگستن، جوهر چرب مخصوص، پلی استایرن کمبود محصول (سال ١٣٩٢) ٦٠ میلیون عدد اشتغال زایی (نفر) ٢٢ زمین مورد نیاز (٢(m ٦٠٠ اداری (٢(m ٢٠٠ تولیدی (٢(m ٦٥٠ زیربنا انبار (٢(m ٦٠٠ تاسیسات ٢٠٠ آزمایشگاه، نگهبانی و رستوران ١٠٠ میزان مصرف ...

تعداد صفحه: ۳۹ دسته بندی: صنایع چاپ-گرافیک

مقدمه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران این طرح شامل مطالعه مقدماتی امکانسنجی مونتاژ چاپگرهای عریض میباشد که به معرفی محصول و بررسی وضعیت بازار آن، بررسی مشخصات فنی و تکنولوژیکی، انجام تحلیلهای مالی و اقتصادی، به ارائه نتایج حاصل از اطلاعات گردآوری شده پرداخته است. با توجه به میزان تقاضا برای محصول در کشور، به نظر میرسد سرمایهگذاری برای مونتاژ چاپگر عریض امری مقرون به صرفه ...

تعداد صفحه: ۸۹ دسته بندی: صنایع تبدیلی

فصل اول خلاصه گزارش نام محصول تابلو و قاب عکس پی وی سی ویژگی محصول یا طرح تنوع و انعطاف در طرح و رنگ ظرفیت پیشنهادی طرح (عدد) 770,000 موارد کاربرد تابلو سازی و قاب عکس سازی و سایر تزئینات مواد اولیه مصرفی عمده (مقدار داخلی یا خارجی) ورق PVC کمبود / مازاد محصول تا سال 1393 -3939752 اشتغالزایی (نفر) 14 زمین مورد نیاز (2m) 2500 تولیدی (2m) 300 زیر بنا اداری (2m) 200 انبار (2m) 650 ...

تعداد صفحه: ۷۷ دسته بندی: صنایع تبدیلی

خلاصه طرح (جداول در فایل اصلی موجود است) مقدمه یکی از مهمترین فاکتورهای مورد نیاز در تولید اکثر محصولات ، بسته بندی مناسب جهت حمل و نقل ونگهداری می باشد . لذا در این امر تمامی شرایط و مشخصات محصول مورد نظر باید مورد بررسی قرارگیرد .در حال حاضر ایران به دلیل داشتن معادن عظیم گچ و آهک که عمده مو اد اولیه تشکیل دهنده سیمان هستند جزو یکی از برترین کشورها از نظر مو قعیت استراتژیک ...

تعداد صفحه: ۵۴ دسته بندی: صنایع چاپ-گرافیک

خلاصه طرح نام محصول رنگ های متال کمپلکس ظرفیت پیشنهادی طرح 3000تن مواد اولیه رزین اپوکسی جامد،دی اکسید تیتان بنتون ، زایلن ، منواتیلن گلیکول ، متیل اتیل کتون ایزو پروپیل الکل ، هاردنر پلی آمید متیل ایزو بوتیل کتون ، افزودنی ها اشتغال زایی 35 نفر زمین مورد نیاز 4000متر مربع اداری 100 متر مربع سالن تولید 1000 متر مربع انبار مواد اولیه 250 متر مربع زیر بنا انبار محصول 250 متر مربع ...

تعداد صفحه: ۵۲ دسته بندی: صنایع چاپ-گرافیک

خلاصه طرح نام محصول بازیابی نقره از فیلم و محلول ظهور فیلم ظرفیت پیشنهادی طرح ٧٥٠ کیلوگرم نقره در سال موارد کاربرد صنایع عکاسی، رادیولوﮊی، دندانپزشکی، زیورآلات مواد اولیه مصرفی عمده محلوهای فیکس و فیکس بلیچ و فیلم های کارکرده رادیولوﮊی کمبود محصول (سال ١٣٩٠) کمبود نقره در کشور زیاد است و واردات این فلز طی سال ٨٤ حدود ٤٠ تن به اشکال مختلف بوده است. اشتغال زایی (نفر) ١٢ زمین مورد ...

تعداد صفحه: ۶۶ دسته بندی: صنایع چاپ-گرافیک

مقدمه ای بر چاﭖ چاﭖ به معنی انتقال هر نوع حرف، نقش و تصویر بر روی یک ماده خاص، در تیراﮊ بالاتر از یک عدد است بطوریکه شکل و فرم انتقال یافته تغییری نکند. با این تعریف هزاران کالا را پیرامون خود خواهید یافت که به نوعی بر روی آنها چاﭖ صورت گرفته است. شیوه های چاﭖ را به طور کلی می توان به سه گروه عمده زیر شامل چاﭖ مستقیم، چاﭖ غیر مستقیم و چاﭖ غیر تماسی تقسیم نمود]٢،١.[ الف) چاﭖ ...

تعداد صفحه: ۳۷ دسته بندی: صنایع چاپ-گرافیک

مقدمه این طرح شامل مطالعه مقدماتی امکانسنجی مونتاژ چاپگر های عریض میباشد که به معرفی محصول و بررسی وضعیت بازار آن، بررسی مشخصات فنی و تکنولوژیکی، انجام تحلیلهای مالی و اقتصادی، به ارائه نتایج حاصل از اطلاعات گردآوری شده پرداخته است. با توجه به میزان تقاضا برای محصول در کشور، به نظر میرسد سرمایهگذاری برای مونتاژ چاپگر عریض امری مقرون به صرفه است. گرچه برای سرمایهگذاری نهایی انجام ...

تعداد صفحه: ۴۰ دسته بندی: صنایع چاپ-گرافیک

معرفی محصول نام و کد محصول (آیسیک (3 از مهمترین شاخصهای یک چاپگر لیزری، تونر (Toner Printer) آن است. تونر یک نوع پودر الکتریکی شارژ شده است که دارای دو عنصر اصلی رنگ دانه و پلاستیک می باشد. رنگ دانهها تامینکننده رنگ مورد نیاز میباشند(در چاپگرهای تکرنگ، رنگ ذکرشده مشکی است). رنگدانهها با پلاستیک آمیخته شدهاند و بدینترتیب زمانیکه تونر از بین غلتکهای داغ عبور مینماید، گداخته شده و ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: صنایع چاپ-گرافیک

بنیانگذار کوداک George Eastman بنیانگذار Kodak امروزه از George Eastman موسس کمپانی بزرگ «Eastman Kodak با پدید آمدن چنین شرایطی «George» که تنها پسر خانواده بود برای سرپرستی و حمایت مالی مادر و دو خواهرش مجبور به ترک تحصیل شد و راهی بازار کار گردید. ابتدا برای یک شرکت کوچک بیمه مشغول به کار شد و پس از آن به استخدام بانک محلی «Rochester» درآمد. هنگامی که 23 سال بیشتر نداشت یکی ...

تعداد صفحه: ۳۷ دسته بندی: صنایع چاپ-گرافیک

خلاصه طرح : در این طرح به بررسی چاپ صنعتی پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی ...

تعداد صفحه: ۵۵ دسته بندی: صنایع چاپ-گرافیک

فصل اول معرفی طرح فصل اول – معرفی طرح 1-2-مشخصات محصول 1-1-2- نام و کاربرد محصول: ایجاد و راه اندازی شرکت خدماتی چاپی و تبلیغاتی با کلیه فعالیت های چاپ و تکثیر و تبلیغات در انواع و مدل های مختلف -1-2-مشخصات فنی محصول انجام فعالیت های چاپ و تکثیر و همچنین انجام فعالیت های تبلیغاتی -معرفی روشهای تولید تکثیر و تولید 2-تشریح مختصر فرایند شرکت چاپ و تبلیغات فصل دوم تعیین ظرفیت فصل ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: صنایع چاپ-گرافیک

فصل اول کلیات 1- 1 مقدمه : در دنیای امروز نقش فرهنگ سازی در فرهنگ و آشنایی مردم به منظور استفاده مناسب از محصولات تولیدی به عنوان زیرساخت توسعه پایدار سایر بخش ها و به ویژه بخش اقتصادی و به دنبال آن رشد اقتصادی مناسب و به دنبال آن سهم بخش فرهنگ در حساب های مالی و درآمد انکارناپذیر است. در طرح های فرهنگی و هنری که معمولاً انگیزه های غیر اقتصادی نیز در کنار فاکتورهای اقتصادی در ...

تعداد صفحه: ۴۱ دسته بندی: صنایع تبدیلی

فصل اول کلیات 1- 1 مقدمه : نام محصول کاغذ تست لاینر و وایت تاپ بوده و اغلب جهت استفاده در لایه رویی کارتن های بسته بندی به صرف می رسد. چگونگی طبقه بندی این محصول علاوه برز نوع کاربری آن در لایه میانی موجدار (فلوتینک)، سطوح طرفین موجدار (لایتر) و سطوح بیرونی تاپ لاینر یا تست لاینر، بر اساس نسبت وزنی آن در واحد سطح تعیین گردیده و انواع مختلف آن عبارتند از و همچنین تقسیم بندی دیگر ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: صنایع چاپ-گرافیک

خلاصه طرح موضوع طرح : چاپ و تولید عکس های رنگی و سیاه و سفید ظرفیت : 76500 قطعه در سال سرمایه گذاری کل: 758 میلیون ریال سهم آورده متقاضی: 78 میلیون ریال سهم تسهیلات: 680 میلیون ریال دوره بازگشت سرمایه: 22 ماه اشتغالزایی :11 نفر مقدمه : هدف از اجرای این طرح احداث یک واحد ظهور وچاپ عکس سیاه وسفید ورنگی در ابعاد 3×2 تا 70×100 بصورت مکانیزه وتجاری جهت استفاده در نمایشگاهها ، تهیه ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: صنایع چاپ-گرافیک

اهداف پروژه :‌ در طی این تحقیق ما قصد داریم راه های ایجاد کار را بشناسیم تا پس از پایان درس ، توجه به قوه خلاقیت فردی و در نظر گرفتن استعدادهای موجود و پی بردن به نیازهای جامعه و شناخت امکانات موجود در گروه های چند نفره و اقدام به اشتغال زایی کردن تا این نسل جوان جویای کار در جامعه صاحب کار شوند . برای شروع کار از تجربیات کار آفرین محترم آقای یادگاری جهت راه اندازی چاپخانه ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: صنایع چاپ-گرافیک

مقدمه: با پیشرفت علم وصنعت کارهایى مورد استفاده قرارگرفت که همه براى انسان مفید بوده است. ماشین هاى چاپ یکى ازاین پیشرفت ها بوده است که زحمت انسان را براى نوشتن بادست کمتروامکانات زیادى به انسان عرضه کرده. این ماشینه اانواع مختلفى داشتند که یک نمونه ازانهامیتوان بهماشین تایپ کهبسیارکارایى ساده اى داشته است،اشاره کردوهمچنین بسیار پر صداوامکان اشتباه وعدم امکان براى پاکسازى واصراف ...

تعداد صفحه: ۳۲ دسته بندی: صنایع چاپ-گرافیک

پیشگفتار «کارآفرینی فرایندی است که فرد کارآفرین با ایده‌های نو و خلاق و شناسایی فرصتهای جدید و با بسیح منابع ،‌مبادرت به ایجاد کسب و کار و شرکت‌های نو، سازمانهای جدید و نوآور و رشد یابنده نموده که توأم با پذیرش مخاطره و ریسک است و منجر به معرفی محصول و یا خدمت جدیدی به جامعه می‌گردد.» کار آفرینی زمینه های لازم را برای یافتن فرصتها در بازار کار وتولید برای توانایی فردی مورد بررسی ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: صنایع چاپ-گرافیک

برآورد تجهیزات بازاریابی پس ازراه اندازی کسب و کار باید به دنبال پیدا کردن مشتریان خوب برای توسعه کار بودو مابرای این منظور تلاش می کنیم تا خدماتی در خصوص درخواست مشتریان در رابطه با تبلیغات بدهیم .و سعی داریم قیمتی در ازای کارمان بگیریم که مشتریان راضی باشند و رفته رفته کیفیت محصولاتمان را ارتقا دهیم محصولات ما به شیوه ای است که سلیقه تمام مردم جامعه را در خود جای میدهد و به سن ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت